Gewone schooldag - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Hedwig Staalduine - WaarBenJij.nu Gewone schooldag - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Hedwig Staalduine - WaarBenJij.nu

Gewone schooldag

Blijf op de hoogte en volg Hedwig

31 Juli 2012 | India, Kodaikānāl

Vandaag hebben we een gewone schooldag gehad, gewone lessen. Gelukkig mochten we na school weer naar het weeshuis. We hebbeneen plan gemaakt om van alle kinderen apart een foto te maken en die in te lijsten. We willen dan simpele houten lijstjes kopen en die samen met de kinderen zelf versieren. Vandaag hebben we daarom foto's gemaakt van de kinderen. Ze vonden dit weer super leuk en waren enthousiast. Daarna hebben we nog spelletjes met de kinderen gespeeld, onder andere Kabaddi, en vervolgens moesten we helaas al weer naar huis.

Iets wat trouwens we heel fijn is, is dat we nog steeds een hechte groep zijn. Op zich zou je kunnen verwachten dat er ruzie komt als 8 meiden 4 weken op elkaars lip leven. Maar dit valt heel erg mee. We zijn er nog steeds voor elkaar wanneer nodig en ik vind dat harstikke fijn!!

Morgen gaan we Sari's shoppen (Indische kledij) en speelgoed inslaan voor de weeshuizen. We hebben hier allemaal erg veel zin in, vooral omdat het beneden aan de berg waarschijnlijk heel anders is dan hierboven. Nieuwe ervaringen!!

Indische groetjes
-Hedwig-