Afscheid bestaat, absoluut. - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Hedwig Staalduine - WaarBenJij.nu Afscheid bestaat, absoluut. - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Hedwig Staalduine - WaarBenJij.nu

Afscheid bestaat, absoluut.

Blijf op de hoogte en volg Hedwig

10 Augustus 2012 | India, Kodaikānāl

"Afscheid nemen bestaat niet", zei ik gisteren. Die woorden neem ik nu terug. Vanmorgen was het namelikl tijd om afscheid te nemen van onze exchange partners en van KIS. En het was moeilijk!! Ik had niet veel moeite met gedag zeggen tegen de school, zo'n grote band had ik er niet mee. Maar afscheid nemen van de Indiërs viel ons toch wat zwaarder. Er zijn een hoop tranen vergoten en er is veel geknuffeld! Vorige keer konden we tegen elkaar zeggen: "Tot over 6 weken!!" Nu konden we zeggen: "Ik zie je nooit meer terug, misschien kunnen we skypen?" Kortom, het was moeilijk.

Daarna hadden we een lange busreis voor de boeg, met mooie uitzichten en steile hellingen. Inmiddels zijn we aangekomen in een nieuwe provincie, Kelara. We hebben een mooi hotel waar we 3 nachten blijven.

Ik kan nu niet meer iedere avond een blog uploaden, dus voorlopig zijn jullie bevrijd van alle spam die ik jullie voorschotel! Ik ga een soort reisdagboek in mijn schrift bijhouden, zodat ik niets vergeet.

Indische groetjes
-Hedwig-

  • 10 Augustus 2012 - 13:41

    Arno Van Staalduine:

    Veel plezier met de rondreis, Hed. Hopelijk voel je je weer gezond genoeg. Jammer dat we nu wat langer moeten wachten op de blogs, we zullen ze missen. Groeten uit Nederland!

    Je pa

  • 10 Augustus 2012 - 14:00

    :

    Hee hedwigje, ik kan het me wel voorstellen, zo'n grote groep meiden allemaal emotioneel, lekker dramatisch heh :) Heel veel plezier nog de komende dagen, je gaat nu nog een week rondreizen toch? Groeten uit Zuid Afrika!

    Je zus

  • 10 Augustus 2012 - 14:56

    De Van Der Woldes:

    Lieve Hedwig,

    Bedankt voor je mooie verhalen. Wat een bijzondere ervaringen, die kan niemand je afnemen!
    Geniet van de laatste dagen in India en een hele goede terugreis toegewenst!

    Liefs van de van der Woldes
    Curaçao

  • 10 Augustus 2012 - 16:42

    Oma Kampen:


    Lieve Hedwig,
    We zullen je berichten missen. Ik wens je nog en goede week en een goede thuisreis. Liefs oma Kampen

  • 11 Augustus 2012 - 17:12

    Frans Rasing:

    vee lplezier en geniet
    geef je dit ook door aan de anderen grt frans rasing

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hedwig

Samen met 8 meiden India verkennen, AWESOME!!!

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 648
Totaal aantal bezoekers 13858

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Indiaaa

Landen bezocht: