Een dagje normaal. - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Hedwig Staalduine - WaarBenJij.nu Een dagje normaal. - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Hedwig Staalduine - WaarBenJij.nu

Een dagje normaal.

Blijf op de hoogte en volg Hedwig

30 Juli 2012 | India, Kodaikānāl

Vandaag geen weeshuizen, kampen of gehandicapte kindjes. "Gewoon een schooldag", dacht ik. En we hadden ook gewoon de hele dag les. Gelukkig hadden we gym en dat was best leuk, Hier hebben de meiden gymles gescheiden van de jongens en vandaag speelden we volleybal. De leraar was erg enthousiast over eons en probeerde ons na de les zelfs over te halen om bij het volleybal team te gaan! Toen we na school even met de meiden bij elkaar zaten, hebben we plannen gemaakt om de weeshuizen te helpen met ons opgespaarde geld. We zijn van plan om aan de twee weeshuizen hier in de buurt ongeveer 650 euro per weeshuis te geven. We willen van dat geld vooral speelgoed en dekens voor de kinderen kopen. Verder doneren we ongever 300 euro aan het poliohome en de overige 200 euro verdelen we over het ziekenhuis en het bejaardentehuis in Kodai. Tot nu toe een vrij gewone dag..... Wat deze dag nou bijzonder maakte, is dat we toestemming kregen school te skippen zodat we vrijwilligerswerk konden doen! Eerst was de school erg streng hierover, maar nu worden ze gelukkig wat losser! De komende week zit dus heerlijk vol met weeskinderen en we hebben er allemaal heel veel zin in!!

Indische groetjes
-Hedwig-

• 01 Augustus 2012 - 09:39

Bernice:

Wauw hetje, wat een enorme bedragen doneren jullie aan de weeshuizen, de poliohome, het ziekenhuis en het bejaardentehuis! Daar kunnen ze vast echt iets mee doen waar ze nog lang iets aan hebben!!
    (In Afrika is het leuk, update volgt, maar niet zoveel per dag als van jou, amai heh spammertje)
    xx berni