Etentje - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Hedwig Staalduine - WaarBenJij.nu Etentje - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Hedwig Staalduine - WaarBenJij.nu

Etentje

Door: hedwig44

Blijf op de hoogte en volg Hedwig

22 Juli 2012 | India, Kodaikānāl

We gingen vanavond nog met de hele groep +leraren uit eten in Kodai.
De Indische uitwisselingspartners hadden gewoon een hele stapel eten besteld en dan probeerden we allemaal gewoon wat. We hadden verwacht dat het heel erg gekruid zou zijn, maar gelukkig viel dit mee. Volgens de Indiers was dit nog niet echt Zuid-Indiaas eten, dus we kunnen waarschijnlijk nog wel wat verwachten! We aten vanavond niet van borden, maar van een soort kleine schaaltjes die gemaakt waren van boombladeren en kranten. (Zie foto) Ondanks dat we een hoop eten besteld hadden, hoefden we per persoon maar 125 roepies te betalen. Dat is minder dan 2 euro! Ik wist van tevoren dat India niet duur was, maar ik blijf me erover verbazen hoe goedkoop alles hier is! :D Morgen gaan we naar school en de stad wat verder verkennen. We hebben al een rooster gekregen, iedere dag van 8 tot 4 :(. Ik heb vakken als math en science. Na school gaan we onder andere op zoek naar echte Indiase kleding winkels, en nog rondlopen op de markt. Het is morgen als het goed is rustiger in Kodai, dus dan kunen we wel veilig buiten schoolterein rondlopen. Onze Indische partners gaan wel mee want als zij er niet bij zijn, proberen verkopers ons op te lichten omdat wij (als domme nederlanders) niet weten hoeveel roepie we horen te betalen voor hun producten. Onze partners zijn ook erg goed in afdingen! :D

Indische groetjes
-Hedwig-

• 22 Juli 2012 - 15:20

Fam. Van Der Wolde:

Lieve Hedwig,

Wat bijzonder om jouw reisverslag te lezen. Geniet van deze bijzondere kans.

Een brasa van de van der Woldes
    Curaçao

• 22 Juli 2012 - 20:18

Femke:

Hallooowww Hedwig =D
    Superleuk om te lezen wat je allemaal mee maakt, en het is soms ook nog eens superverassend! Net als die borden van kranten en bladeren?! Ik hoop dat je het heel erg naar je zin hebt =D
    Xxxxjes